výběr jazyka:
Komplexní zavedení systému řízení BOZP dle OHSAS 18001 a SCC
Systémy řízení rizik
- bezpečnosti a ochrany zdraví při práci dle OHSAS 18001
- bezpečnosti dodavatelů stavebních prací dle SCC 2004 (Safety Contractor Checklist)
Základní principy systému:
- Prevence rizik
- Zajištění trvalého zlepšování
Postup implementace principů systému řízení bezpečnosti dle relevantních standardů:
- Zpracování analýzy pro implementaci systému řízení (viz část analýzy)
- Zahájení realizace odsouhlasených doporučení z analýzy zahrnující:
- realizaci opatření pro zajištění plnění právních požadavků
- realizaci opatření vyplývajících z normy zahrnující:
- Identifikace a vyhodnocení všech příslušných rizik
- Zpracování Registru rizik
- Definování významných rizik
- Stanovení cílů, cílových hodnot a programu pro jejich realizaci
- Vydání politiky společnosti
- Zpracování Registru právních a jiných požadavků
- Stanovení opatření pro řízení všech významných rizik
- Zajištení proškolení zaměstnanců na jednotlivých úrovních:
- vrcholový management
- pracovní tým implementace
- interní auditoři
- střední management
- zaměstnanci
- Zpracování dokumentace systému a záznamů
- Nastavení účelné a efektivní komunikace v EMS
- Stanovení způsobu monitoringu a měření v rozsahu:
- legislativních požadavků
- řízení ukazatelů rizik
- cílových hodnot
- Zajištění havarijní připravenosti
- Realizace interních auditu
- Zajištení postupu pro realizaci nápravných a preventivních opatření