výběr jazyka: CS EN


Standardy kvality sociálních služeb dle vyhlášky c. 505/2006 Sb. ve znění p.p.

Standardy kvality sociálních služeb dle vyhlášky c. 505/2006 Sb. ve znění p.p.

Pomoc pri zavádení standardu kvality dle vyhlášky c. 505/2006 Sb.

Úvodní posouzení stavu:
  • Zmapování hlavních firemních procesů
  • Posouzení stávajícího provádení procesů a řízení společnosti vůči jednotlivým požadavkům jednotlivých standardu
  • Definování zjištených rozdílů a návrhu řešení
  • Návrh postupu zavádění
  • Výsledky analýzy jsou zpracovány do zprávy, která po projednání s managementem společnosti stanovuje postup zavádění. Dle závěru lze budovat systém samostatne nebo pod vedením konzultanta
Komplexní zavedení:
  • Metodické vedení při zavedení standardů kvality na základě záveěru úvodního posouzení stavu
  • jednotlivé konzultace k zavádené problematice řízení kvality
  • konzultace k tvorbě potřebné systémové dokumentace
  • tvorba standardů
  • záverečný audit plnění standardů
Jednotlivé oblasti standardu sociálních služeb:
  • Cíle a zpusoby poskytování sociálních služeb
  • Ochrana práv osob
  • Jednání se zájemcem o sociální službu
  • Smlouva o poskytování sociální služby
  • Individuální plánování prubehu sociální služby
  • Dokumentace o poskytování sociální služby
  • Stížnosti na kvalitu nebo zpusob poskytování sociální služby
  • Návaznost poskytované sociální služby na další dostupné zdroje
  • Personální a organizacní zajištení sociální služby
  • Profesní rozvoj zamestnancu
  • Místní a casová dostupnost poskytované sociální služby
  • Informovanost o poskytované sociální službe
  • Prostredí a podmínky
  • Nouzové a havarijní situace
  • Zvyšování kvality sociální služby